Întrebări frecvente:

1. Pot obține o factură cu TVA?
Da, puteți, doar vă rugăm să ne trimiteți această solicitare pe adresa noastră de email info@butyjana.ro, iar noi vă vom trimite o factură prin email.

2. Aveți o dimensiune diferită a produsului, chiar dacă nu este disponibil pe pagina unui magazin?                                                                                                                                                                                                                                                             Nu, dacă nu este acolo, atunci este epuizat.

3 . Produsele oferite sunt originale?
Da, vindem numai articole originale care provin de la marca propriu-zisă sau de la un distribuitor autorizat. Articolele sunt întotdeauna originale și noi.

4. Pot schimba dimensiunea produsului cu una diferită?
Nu facem nici un schimb. Dacă doriți o altă dimensiune, va trebui să plasați o nouă comandă și să ne trimiteți înapoi produsul care nu vi se potrivește.

5 Trimiteți pantofi în străinătate?
Da, aici veți găsi serviciile disponibile (prețurile) împreună cu o listă a țărilor cărora le trimitem pachetele. Dacă țara dvs. nu este pe listă, scrieți-ne, atunci vom încerca să vă ajutăm

  • Marea Britanie
  • Irlanda
  • Germania
  • Slovacia
  • Republica Ceha
  • Ucraina
  • Ungaria
  • Slovenia
  • Bulgaria
  • Austria
  • Olanda
  • Italia
  • Spania
  • Belgia
  • Croaţia
  • Danemarca
  • Estonia
  • Finlanda
  • Norvegia
  • Suedia
  • Franţa
  • Grecia
  • Lituania
  • Letonia
  • Portugalia
  • Elveţia

6. Măsoarăți cu precizie lungimea talpilor?
Nu măsuram talpile, lungimile date în descrierile dimensiunilor sunt dimensiunile date de producători

7. De ce lungimea tălpilor în dimensiunile Nike 36.5 și 37.5 și 38 și 38.5 sunt identice?
Nici noi nu intelegem asta ... Dar, desigur, există diferențe în lungimea inserțiilor de dimensiuni individuale. Problema este descrisă mai detaliat în fila: TABLURI DE MARIMI

8. Cum se obține o reducere / un cod de rabat?

Comanda "Obțineți 2% reducere prin Facebook" este disponibilă pe site .Este o reducere pe care oricine o poate folosi, trebuie doar să faceți clic pe link și să urmați instrucțiunile - rabatarea va fi calculată automat.
Codurile de reduceri sunt, de obicei, disponibile în campaniile promoționale - dacă doriți să aveți informații noi despre acest subiect sau să luați parte la o astfel de acțiune, alaturati-ne la Facebook sau Google+.

9. Am folosit opțiunea "Obțineți o reducere pentru o comandă pe Facebook", dar rabatarea mea nu a fost taxată automat, ce ar trebui să fac?
Contactați-ne sau în adnotarea la comanda, scrieți-ne o scurtă informație, de exemplu: "reducerea pentru comanda Facebook nu a fost calculată". Apoi, vă vom tasta manual rabatarea.