Garantia

I. Raspunderea in garanție si garantia la vanzarea cu participarea CONSUMATORULUI.

  1. VANZATORUL este raspunzator fata de CONSUMATOR prin garantiei daca articolul vandut are un defect fizic sau juridic - pe o perioada de 2 ani de la livrarea articolului. Defectul fizic este inteles prin incompatibilitatea elementului vandut cu contractul.
  2.  VANZATORUL este obligat sa livreze produsul care face parte din  contract - fara defecte
  3.  VANZATORUL informează ca, in cazul PRODUSELOR acoperite de garantie, drepturile cumparatorului și obligatiile garantului in acest sens sunt specificate si trebuie efectuate in conformitate cu conditiile stabilite in CARTEA DE GARANTIE. GARANTIA acordata pentru Produsul vandut reprezinta un drept suplimentar si nu exclude, limiteaza sau suspenda drepturile CONSUMATORULUI cu privire la raspunderea vanzatorului in conformitate cu prevederile garantiei pentru defectele bunurilor vandute (articolul 577 din Codul civil).
  4.  Vanzatorul este eliberat de raspundere in temeiul garantiei daca CUMPARATORUL a stiut despre defectul produsului la momentul incheierii contractului.
  5. In cazul identificarii unui defect sau a unei neconformitati al produsului livrat cu cel din contractul, CONSUMATORUL are dreptul de a depune plangere.
  6. Pentru a face reclamatie, recomandam ca si CUMPARATORUL sa completeze raportul de reclamatie

Declaratia de plangere dupa data de 25 XII

sau intr-o alta forma, a descrie motivele plangerii si cererea de eliminare a defectelor si a trimite notificarea impreuna cu produsul plans la adresa de corespondenta a VANZATORULUI.

Butyjana sp. z o.o.
TCE FULFILLMENT SRL, Strada Drumul Sabareni nr 26, Sector 6 Bucuresti.

7.  In cazul in care elementul vandut are vreun defect, CONSUMATORUL poate sa solicite inlocuirea articolului cu unul fara defecte, sau in schimbul inlocuirii articolului, solicita indepartarea defectului, cu exceptia cazului in care este imposibil sa se aduca lucrurile in conformitate cu contractul in modul ales de cumparator sau ar necesita costuri suplimentare comparativ cu metoda propusa de VANZATOR.

8.  Daca este imposibila repararea sau inlocuirea produsului, CUMPARATORUL poate solicita o reducere a pretului produsului defect sau o rambursare.

9. CONSUMATORUL nu se poate retrage din contract daca defectul este irelevant. 

10. VANZATORUL va lua in considerare plangerea fara intarzieri inutile. Cel tarziu in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii reclamatiei, acesta va informa CUMPARATORUL in scris  sau prin posta despre statusul plangerii. Lasarea unei plangeri fara raspuns reprezinta echivalentul recunoasterii plangerii.

11. Dupa examinarea plangerii, VANZATORUL va returna costurile de expediere suportate de CONSUMATOR. Vanzatorul va transfera suma datorata CONSUMATORULUI in contul oferit sau prin comanda poatala, dar si repararea unui pantof sau inlocuirea acestuia cu unul nou este, de asemenea, o forma de recunoastere a plangerii legala.

12.  In cazul On care recunoasterea plangerii se refera la repararea sau la schimbul de bunuri - VANZATORUL va trimite produsul la CUMPARATOR pe propriul cost.

13. Daunele mecanice - daca nu sunt rezultatul defectelor produsului - aparute in timpul utilizarii, nu pot constitui baza unei reclamatii. Reclamatiile nu sunt acceptate, de asemenea, datorita rezultatelor a utilizarii normale, precum si daunele cauzate ca urmare a unor operatiuni de intretinere necorespunzatoare sau a neglijentei acestora, schimbarea rolului produsului va duce la pierderea drepturilor de garantie.

14. Reglementarile privind principiile de garantare a defectelor si asigurarea calitatii in contractele cu antreprenorii sunt adoptate direct in formularea adoptata in Codul civil, art.556-581..

15. In cazul in care incaltamintea nu este preluata de catre consumator sau coletul va fi returnat, magazinul va pastra incaltamintea reclamata pentru o perioada de 90 de zile de la data examinarii plangerii, dupa care vom incepe sa percepem o taxa de depozitare de 10 PLN pe o zi. In cazul in care valoarea taxei de depozitare perceputa depaseste valoarea produsului, incaltamintea va fi distrusa. Consumatorul nu va mai avea dreptul la reclamatie.