REGULAMENTELE magazinului online și Politica de confidențialitate

Regulamentele stabilesc regulile pentru furnizarea serviciilor de vânzare prin intermediul site-ului web al magazinului online. Acesta este un document necesar în conformitate cu art. 13 din Legea de 30 mai 2014 privind drepturile CONSUMATORULUI (M.O. din 2014, punctul 827)

VÂNZATORUL și în acelaşi timp, ADMINISTRATORUL magazinului online este compania:

Butyjana sp. z o.o.

Adresa:

ul. T. Rejtana 53A, 35-326 Rzeszów

Adresa de CORESPONDENȚĂ ȘI adresa de LIVRARE :

TCE FULFILLMENT SRL, Strada Drumul Săbăreni nr. 26, Sector 6 București.

Contact:

 

e-mail: info@butyjana.ro

Datele de înregistrare - registrul și numărul:
Compania este înregistrată în Registrul Central și Centrul de Informare Despre Afaceri (CEIDG) sub numărul NIP: 8133869221, NIP EU: PL8133869221, REGON: 520386735, KRS: 0000931170
Cont bancar:
41 1600 1462 0008 8131 7699 6040 BNP Paribas S.A. ul. Kasprzaka 2 01-211 Warszawa SWIFT: PPABPLPKXXX

CUMPĂRĂTORUL are dreptul, înainte de a plasa comanda, să negocieze toate prevederile contractului cu Vânzătorul, inclusiv cele care modifică prevederile următorilor termeni si condiții - în limitele permise de lege. Negocierile, pentru valabilitatea lor, necesită o formă scrisă. În cazul în care CUMPĂRĂTORUL renunță la posibilitatea de a încheia contractul prin intermediul unor negocieri individuale, se aplică următorii termeni și condiții.

A. DEFINIȚII

  1. MAGAZIN ONLINE - înseamnă că CONTRACTUL (contract de vânzare sau de prestare de servicii) este încheiat în format electronic și în cazul în care o parte de contract este CONSUMATORUL, acesta se desfășoară în condițiile descrise în Lege din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorului (M.O. 2014, punctul. 827).
  2. CLIENT este o persoană fizică, precum și o persoană juridică sau o unitate organizațională care nu este o persoană juridică, a cărei dispoziții speciale conferă capacitate juridică care încheie sau intenționează să încheie un contract sau folosește alte servicii oferite prin intermediul site-ului web al MAGAZINULUI ONLINE.
  3. CONSUMATOR - CLIENT, persoană fizică care, în vederea încheierii și a executării unui contract de consum cu VÂNZĂTORUL, nu acționează în cadrul activității sale comerciale - o definiție precisă - Codul civil, art.22.
  4. PRODUS - bunul oferit spre vânzare sau serviciu oferit în MAGAZINUL ONLINE.
  5. REGULAMENTE– aceste Regulamente ale MAGAZINULUI ONLINE
  6. CONTRACT DE VÂNZARE - un contract de vânzare de PRODUS încheiat la distanța prin intermediul MAGAZINULUI ONLINE.
  7. COMANDĂ - o declarație trimisă electronic sau prin telefon cu privire la dorința de a încheia un contract (comandarea unui produs sau serviciu).
  8. NEWSLETTER - un serviciu oferit electronic de către VÂNZĂTOR, constând in trimiterea de informații comerciale și publicitare părților interesate la adresa de e-mail furnizată de partea interesată.

B. Dispoziții generale.

  1. Domeniul de activitate - vânzarea de încălțăminte sportivă prin intermediul site-ului www, cu transport în Polonia și în străinătate.
  2. VÂNZĂTORUL aplică Codul European De Conduită În Comerțul Electronic. Mai jos găsiți link cu versiunea în limba română a Codului:  https://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/?uri=celex%3A32000L0031
  3. CLIENTUL - este obligat sa introducă date in sistem în conformitate cu faptele, în conformitate cu legea și bunele moravuri. Datele furnizate nu pot încalcă drepturile personale sau drepturile de proprietate ale unor terțe părți.
  4. VÂNZĂTORUL emite o factură de TVA pentru fiecare tranzacție.
  5. Informațiile comerciale - listele de prețuri, descrierile, reclamele și alte informații despre produse de pe site-ul www al VÂNZĂTORULUI constituie o invitație de a încheia un contract în sensul art. 71 din Codul civil.

C. Comanda.

  1. Magazinul online execută comenzile cu expedieri către România și alte țări din UE. Pentru comanda din străinătate - condițiile de transport, costurile și timpul de livrare sunt convenite individual.
  2. Înainte de a plasa o comandă, CLIENTUL trebuie să citească aceste REGULAMENTE. Faptul de a citi și a accepta toate prevederile acestor regulamente se confirmă  în timpul înregistrării în sistem și înainte de confirmarea finală a comenzii. Formularul de comandă nu va fi acceptat fără o astfel de confirmare.
  3. Comanda online poate fi plasată 24h din 7.
  4. Realizarea comenzii (pregătirea și expedierea PRODUSELOR) de către VÂNZĂTOR are loc:
    • după primirea plății în cont - dacă a fost selectată plată în avans.
    • pentru plățile cu carduri - de la momentul obținerii autorizației pozitive
  5. Termenul de realizare a comenzii pentru produsele din stoc - nu mai mult de 5 zile lucrătoare, începând cu data stabilită în punctul precedent. În majoritatea cazurilor, comenzile sunt procesate în termen de 24 de ore. În cazul produselor oferite la cerere, termenul va fi specificat la plasarea comenzii. Expediere până la 24 de ore, livrare până la 5 zile lucrătoare.

D. Prețuri.

  1. Prețurile produselor în oferta magazinului sunt prețuri în moneda locală (RON) și sunt prețurile brute (acestea includ taxele impuse de lege, inclusiv TVA).
  2. Prețurile produselor menționate nu includ costurile de livrare.
  3. Prețul obligatoriu pentru CLIENT este prețul curent la momentul plasării comenzii.

E. Metode de plată:

  1. plată anticipată - prin transfer bancar în contul bancar furnizat in detaliile VÂNZĂTORULUI sau trimis în confirmarea comenzii;
  2. plata cash sau prin card la ridicare personală - produsele comandate trebuie să fie ridicate în termen de 10 zile de la plasarea comenzii la sediul companiei;
  3. Sistemul de plata online PayU - un sistem administrat de PayU S.A. cu sediul în Poznan, (60-166 Poznań, ul. Grunwaldzka 182), înscris în registrul întreprinderilor ținut de Tribunalul din Poznan– Nowe Miasto și Wilda, Secția a VIII-a Comercială a Registrului Curții Naționale sub numărul KRS0000274399, cu capital social în suma de 4.000.000 PLN  , cu un număr de identificare fiscala NIP: 7792308495 precum și număr REGON 300523444, Sistemul de plăți efectuează plăți cu carduri de plată – Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic precum și Maestro.
  4. Dacă plata este aleasă sub forma unei plăți anticipate prin transfer, CLIENTUL este obligat să plătească prețul conform Contractului de Achiziție in termen de 7 zile de la data încheierii acestuia, cu excepția cazului în care pârțile contractului de vânzare decid altfel, plata poate fi efectuată cu cardurile de plată – Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic sau Maestro.
  5. În cazul livrărilor în străinătate către țările UE, plata anticipată poate fi efectuată - prin transfer bancar în contul bancar furnizat în detaliile vânzătorului
  6. VÂNZĂTORUL are dreptul să limiteze metodele de plată disponibile, inclusiv să solicite plata anticipată integrală sau parțială.

F. Trimiterea bunurilor

  1. Costurile de livrare sunt suportate de către CLIENT, cu excepția cazului în care descrierea ofertei produsului prevede altfel.
  2. CLIENTUL este informat despre costuri la completarea formularului online de comandă și selectează metoda acceptând costul de expediere la plasarea COMENZII.
  3. În cazul transportului în străinătate, costurile de expediere și termenele de livrare sunt stabilite individual.
  4. Produsele achiziționate sunt livrate prin poștă sau printr-un serviciu de curierat.
  5. În cazul în care clientul a ales opțiunea de livrare a produsului cu opțiunea de plată la primirea bunurilor- clientul este obligat să ridice coletul cu produsele comandate. Dacă, clientul - indiferent de motiv - nu reușește să ridice coletul - VÂNZĂTORUL are dreptul să se retragă din contract în ziua returnării coletului neacceptat.

G. Reclamații si retragerea din contract (returnări) în relațiile cu CLIENȚII care nu sunt CONSUMATORI (se aplică pentru antreprenori).

  1. Această secțiune a Regulamentelor se aplică numai în relațiile cu CUMPĂRĂTORII care nu sunt CONSUMATORI.
  2. Răspunderea în temeiul garanției la vânzare expiră după 24 de luni de la data primirii PRODUSULUI
  3. CLIENTUL are dreptul de a alege metoda de livrare - inclusiv trimiterea unui transportator, care va prelua PRODUSUL în numele său.
  4. În cazul în care bunul vândut trebuie să fie trimis de către VÂNZĂTOR, se consideră că livrarea a fost făcută în momentul în care VÂNZĂTORUL a încredințat bunul transportatorului care este specializat în transportul unor astfel de bunuri.
  5. De îndată ce bunul vândut este predat, beneficiile și sarcinile asociate cu riscul de pierdere sau deteriorare accidentală a bunului sunt ale clientului.
  6. La primirea unui colet cu produse comandate, CLIENTUL este obligat să examineze coletul la timp și în modul obișnuit pentru astfel de colete. În cazul în care constată că în timpul transportului, produsul face obiectul unor pierderi sau deteriorări, el este obligat să efectueze toate acțiunile necesare pentru a evidenția responsabilitatea transportatorului. În cazul în care CLIENTUL nu a inspectat produsul si nu a notificat imediat vânzătorul despre defectul constatat, în cazul în care defectul a ieșit la iveală mai târziu - în cazul în care nu a notificat vânzătorul imediat după constatarea acestuia - drepturile prevăzute în garanție la vânzare nu sunt păstrate.
  7. Responsabilitatea VÂNZĂTORULUI, indiferent de temeiul său juridic, este limitată - atât ca parte a unei singure creanțe, cât și pentru toate creanțele în totalitate - până la prețul plătit și costurile de livrare datorate contractului încheiat. VÂNZĂTORUL este răspunzător doar pentru prejudiciul tipic, previzibil în momentul încheierii contractului și nu este responsabil pentru profiturile pierdute de către CLIENT.
  8. Dacă nu există cazuri de responsabilitate a VÂNZĂTORULUI în cadrul garanției la vânzare, CLIENTUL poate returna produsul achiziționat numai cu consimțământul VÂNZĂTORULUI, la costul CLIENTULUI, în cazul în care produsul este neutilizat, în ambalajul sigilat din fabrică.
  9. În cazul în care bunul vândut are defecte, CLIENTUL se poate retrage din contract sau poate solicita o reducere a prețului. Cu toate acestea, CLIENTUL nu se poate retrage din contract, dacă vânzătorul schimbă imediat bunul defect cu un articol fără defecte sau remediază imediat defectul. Această limitare nu se aplică dacă articolul a fost deja înlocuit de către vânzător sau reparat, cu excepția cazului în care defectele sunt irelevante.
  10. VÂNZĂTORUL informează că în cazul PRODUSELOR acoperite și de garanție, drepturile cumpărătorului și obligațiile garantului în acest sens sunt specificate și trebuie efectuate în conformitate cu condițiile stabilite în CERTIFICATUL DE GARANȚIE. GARANȚIA acordată pentru Produsul vândut este un drept suplimentar și nu exclude, limitează sau suspendă drepturile cumpărătorului în conformitate cu prevederile garanției la vânzare pentru defectele bunului vândut.
  11. VÂNZĂTORUL nu acceptă niciun colet trimis cu metoda de plată la primire.
  12. Orice litigii care apar între Vânzător / prestatorul de servicii și CLIENT supuse instanței care are jurisdicție asupra sediului social al VÂNZĂTORULUI.
  13. Reglementările privind principiile de garantare a defectelor și a garanțiilor de calitate - nemenționate mai sus - în contractele cu antreprenorii sunt adoptate direct în formularea adoptată in Codul civil, art. 556-581.

H. Dreptul de a se retrage din contract (RETURNAREA BUNURILOR) în cazul vânzării la distanță cu participarea CONSUMATORULUI.

  1. În conformitate cu articolul 27 din Legea privind drepturile consumatorilor (M.O. 2014, punct. 827), CONSUMATORUL care încheie un contract la distanța are dreptul să se retragă din contract fără a da nici un motiv - în termen de 14 zile calendaristice de la data intrării în posesia PRODUSULUI . În cazul retragerii din contract, CONSUMATORUL va avea dreptul la rambursarea costurilor suportate. Dacă, la momentul încheierii contractului, CONSUMATORUL a ales ca metodă de livrare a bunului o altă metodă de livrare decât cea mai ieftină pe cale obișnuită oferită de VÂNZĂTOR - VÂNZĂTORUL nu este obligat să returneze costurile suplimentare ale CONSUMATORULUI care depășesc cea mai ieftină cale obișnuită. Condiția pentru păstrarea termenului este depunerea de către VÂNZĂTOR a declarației de retragere din contract în acest termen. Este, de asemenea, valabilă o astfel de declarație trimisă pe cale electronică - formularul de completat poate fi utilizat (Declarația de retragere din contract) descărcați de aici. În cazul depunerii declarației în forma electronică, VÂNZĂTORUL va trimite imediat CONSUMATORULUI o confirmare  de primire a declarației de retragere din contract.
  2. După trimiterea declarației, CONSUMATORUL este obligat, in termen de 14 zile calendaristice (numărate de la data trimiterii declarației de retragere din contract) să trimită produsul la adresa de CORESPONDENȚĂ furnizată în detaliile VÂNZĂTORULUI - cu excepția cazului în care VÂNZĂTORUL s-a oferit să ridice produsul însuși. Data trimiterii coletului determină termenul limită.
  3. CONSUMATORUL este responsabil pentru scăderea valorii bunului ca rezultat al utilizării acestuia într-un mod diferit decât cel recomandat pentru a determina natura, caracteristicile și funcționarea bunului.
  4. VÂNZĂTORUL returnează plata efectuată de acesta în termen de 14 zile calendaristice, inclusiv costurile de livrare a bunurilor de la VÂNZĂTOR la ​​CONSUMATOR. VÂNZĂTORUL poate, totuși, să rețină rambursarea până la returnarea articolului sau până în momentul în care CONSUMATORUL furnizează dovada returnării acestuia - fiind aplicată cea mai rapidă dintre cele două variante menționate. VÂNZĂTORUL va rambursa plata folosind aceeași metoda de plată folosita de CONSUMATOR, cu excepția cazului în care CONSUMATORUL a fost de acord în mod expres cu o altă metodă de returnare care nu implică costuri suplimentare pentru acesta. În cazul în care plata a fost efectuată cu un card de plata, VÂNZĂTORUL va efectua o rambursare în contul bancar atribuit cardului de plată al Contractantului.
  5. Costurile directe de returnare a PRODUSULUI către Vânzător vor fi suportate de CONSUMATOR
  6. Dreptul de a se retrage dintr-un contract încheiat la distanța nu este disponibil pentru CONSUMATOR în cazurile enumerate în anexă.
  7. VÂNZĂTORUL nu primește retururi trimise cu metoda de plată la livrare. Expedierea retur ar trebui sa fie asigurată în mod corespunzător împotriva deteriorării în timpul transportului.

I. Responsabilitatea în temeiul garanției la vânzare și a garanției produsului într-o tranzacție de vânzare care implică CONSUMATORUL.

  1. VÂNZĂTORUL este obligat să livreze Produsul care face obiectul contractului - fără defecte.
  2. VÂNZĂTORUL este răspunzător în temeiul garanției la vânzare pentru defectele fizice care au existat în momentul în care riscurile au fost transmise cumpărătorului sau au rezultat dintr-o cauză inerentă articolului vândut în același timp - pentru o perioadă de 2 ani.
  3. VÂNZĂTORUL informează că în cazul PRODUSELOR acoperite și de garanție, drepturile cumpărătorului si obligațiile garantului in acest sens sunt definite și trebuie efectuate in conformitate cu condițiile stabilite în CERTIFICATUL DE GARANȚIE. GARANȚIA acordată pentru PRODUSUL vândut reprezintă un drept suplimentar și nu exclude, limitează sau suspendă drepturile CONSUMATORULUI în temeiul legislației privind garanția la vânzare pentru defectele bunului vândut (Codul Civil, art. 577).
  4. VÂNZĂTORUL este eliberat de responsabilitate în temeiul garanției dacă CUMPĂRĂTORUL știa despre defect la momentul încheierii contractului.
  5. În cazul identificării unui defect sau a unei neconformități al produsului livrat cu cel din contract, CONSUMATORUL are dreptul de a depune plângere.
  6. Pentru a depune plângere, recomandăm ca CONSUMATORUL să completeze raportul de reclamație, sau să descrie într-o alta formă motivele plângerii și cererea de eliminare a defectelor si să trimită notificarea împreuna cu produsul reclamat la adresa de corespondență a VÂNZĂTORULUI.
  7. PRODUSUL defect - în acord cu VÂNZĂTORUL - CONSUMATOR, care își exercită drepturile de garanție și deliberat - va fi obligat, pe cheltuiala VÂNZĂTORULUI, să livreze produsul la locul marcat în contractul de vânzare și dacă un astfel de loc nu este specificat în contract locul în care articolul a fost predat CONSUMATORULUI. Dacă, din cauza tipului de bunuri sau a modului de instalare a acestuia, livrarea de către CLIENT a bunului ar fi excesiv de dificilă, CLIENTUL este obligat să furnizeze VÂNZĂTORULUI bunul în locul în care se află acesta.
  8. În cazul în care bunul vândut are un defect, CLIENTUL poate să depune o declarație cu cerere de reducere a prețului sau se poate retrage din contract, cu excepția cazului în care VÂNZĂTORUL imediat și fără alte inconveniente excesive pentru cumpărător înlocuiește bunul defect cu unul nou sau remediază defectul. Această limitare nu se aplică în cazul în care articolul a fost deja înlocuit sau reparat de către VÂNZĂTOR sau VÂNZĂTORUL nu a îndeplinit obligația de a înlocui produsul fără defecte sau de a remedia defectele.
  9. Daunele mecanice - daca nu sunt rezultatul defectelor produsului - apărute in timpul utilizării, nu pot constitui baza unei reclamații. Uzura rezultată din utilizarea normală precum si daunele cauzate ca urmare a unor operațiuni de întreținere necorespunzătoare sau a neglijentei acestora nu sunt supuse reclamației. Utilizarea încălțămintei în alt mod decât cel prevăzut duce la pierderea drepturilor de garanție.
  10. În cazul în care CUMPĂRĂTORUL este CONSUMATOR, el poate, în loc de remedierea defectului propus de vânzător, să ceară înlocuirea articolului cu unul fără defecte sau, în loc să înlocuiască bunul, să ceară remedierea defectului, cu excepția cazului în care ar fi imposibil să se repună bunul vândut în conformitate cu contractul în modul ales de cumpărător sau repunerea aceasta ar necesita costuri excesive comparativ cu metoda propusa de VÂNZĂTOR. La evaluarea excesului de costuri, se ia în considerare valoarea bunului fără defecte, tipul și semnificația defectului constatat și inconvenientul la care ar expune cumpărătorul un alt mod de satisfacere a revendicărilor.
  11. Prețul redus ar trebui să rămână într-o asemenea proporție cu prețul rezultat din contract, în care valoarea articolului defect este egală cu valoarea articolului fără defect.
  12. CUMPĂRĂTORUL nu poate să se retragă din contract dacă defectul este irelevant.
  13. VÂNZĂTORUL va lua in considerare plângerea fără întârzieri inutile. În termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data primirii reclamației, acesta va informa CONSUMATORUL în scris sau electronic despre statusul plângerii. Lăsarea unei plângeri fără răspuns reprezintă echivalentul admiterii plângerii.
  14. După examinarea plângerii, VÂNZĂTORUL va returna CONSUMATORULUI costurile de expediere legate de reclamație suportate de CONSUMATOR. VÂNZĂTORUL va transfera suma datorată CONSUMATORULUI într‐un cont bancar indicat de reclamant sau prin comandă poștală
  15. În cazul în care admiterea plângerii este legată de reparație sau de schimbul de bunuri - VÂNZĂTORUL va trimite produsul înapoi la CONSUMATOR pe cheltuiala sa.

J. Serviciile electronice si condițiile tehnice pentru utilizarea site-ului www

  1. VÂNZĂTORUL - pentru a permite încheierea contractului, oferă prin intermediul site-ului magazinului următoarele servicii:

      • crearea si administrarea contului CLIENTULUI în magazinul online
      • procesarea formularului de comandă de produse în magazinul online
      • cu acordul CLIENTULUI - trimiterea de informații comerciale, oferte promoționale etc. sub formă unui serviciu de "newsletter”.
    1. Furnizarea de servicii electronice în domeniul de aplicare menționat mai sus este gratuită
    2. Contractul de furnizare a serviciului electronic constând în gestionarea unui cont CLIENT pe SITE-UL se încheie pe o perioadă nedeterminată. Finalizarea procesului de înregistrare a CLIENTULUI pe SITE-UL este considerată momentul încheierii contractului
    3. Contractul de prestare a serviciilor electronice, constând în posibilitatea de a depune Comanda în Magazinul Online prin completarea formularului de comandă, este încheiat pe o perioadă determinată - pentru perioada de completare și procesare a comenzii - și încetează la depunerea și acceptarea Comenzii.
    4. Serviciul "newsletter" este încheiat pe o perioadă nedeterminată. Contractul se încheie in momentul acordării consimțământului de a trimite mesaje la adresa clientului furnizată în timpul înregistrării.
    5. CONSUMATORUL poate să se retragă din contractul de prestări de servicii fără motivare în termen de 14 zile de la încheierea contractului - cu excepția cazului în care serviciul începe înainte de expirarea acestui termen cu consimțământul CONSUMATORULUI - prin prezentarea unei declarații de retragere din contract către antreprenor:
      • folosind formularul electronic de retragere din contract (Anexă la REGULAMENTE), descarcați de aici, tipăriți și completați;
      • prin trimiterea unei declarații pe site-ul web;
      • sub forma unui e-mail sau în scris la adresa VÂNZĂTORULUI.

     

    1. În cazul unui serviciu pe durata nedeterminată, ambele părți au dreptul să rezilieze contractul:
    • CONSUMATORUL poate rezilia contractul de furnizare a serviciilor electronice în orice moment prin depunerea unei declarații corespunzătoare în format electronic sau în scris la adresa VÂNZĂTORULUI. VÂNZĂTORUL va confirma imediat primirea declarației. VÂNZĂTORUL în termen de 7 zile de la primirea rezilierii va șterge din baza de date , datele personale aferente prestării de servicii și va înceta prestarea acestora.
    • VÂNZĂTORUL poate rezilia contractul de furnizare a serviciilor electronice în cazul în care CONSUMATORUL încalcă în mod obiectiv și în mod ilegal Regulamentele - cu o perioadă de preaviz de 30 de zile de la data notificării. Dacă ambele părți ale contractului sunt antreprenori, VÂNZĂTORUL poate rezilia contractul de furnizare a serviciilor electronice în această situație cu efect imediat.
    • VÂNZĂTORUL și CLIENTUL pot rezilia contractul de furnizare a serviciilor pe cale electronică în orice moment, cu acordul ambelor părților.

     

    8. Reclamațiile vor fi tratate imediat, nu mai târziu de 14 zile. Lipsa de reacție față de reclamație în acest termen înseamnă că reclamația este acceptată.

    9.Pentru a coopera cu sistemul IT al FURNIZORULUI DE SERVICII este necesar din partea CLIENTULUI, accesul la un calculator sau la un alt dispozitiv care să permită comunicarea prin Internet cu site-ul Magazinului. În cazul unui calculator - sistemul ar trebui să fie echipat cu un browser de internet (de exemplu: Mozilla Firefox versiunea 11.0 sau o versiune ulterioară, Internet Explorer versiunea 7.0 sau o versiune ulterioară sau alt browser cu parametrii asemănători). Rezoluția recomandată a ecranului - nu mai puțin de: 1024 × 768. Dispozitivele mobile trebuie să fie echipate cu software - furnizat de producătorul dispozitivului - care să permită efectuarea unor operațiuni echivalente cu browserele informatice menționate mai sus. În plus, trebuie un cont de poștă electronică activ. Pentru utilizarea completă a tuturor funcțiilor MAGAZINULUI ONLINE, este necesara activarea JavaScript și cookie-urile. Utilizarea scripturilor și a modulelor cookie este abordată în POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE în rubrica de pe site-ul MAGAZINULUI ONLINE.

K. Prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal

  1. Administratorul datelor personale ale CLIENTULUI prelucrate în legătură cu utilizarea MAGAZINULUI ONLINE este VÂNZĂTORUL.
  2. Furnizarea de date cu caracter personal, precum și consimțământul pentru prelucrarea acestora sunt complet voluntare. Toate datele personale furnizate de noi sunt prelucrate numai în măsura și scopurile pentru care CLIENTUL a acordat permisiunea. În cazul în care CLIENTUL nu furnizează datele necesare executării comenzii pentru produs și nu este de acord cu prelucrarea acestora, este posibil să nu fie posibilă finalizarea comenzii.
  3. Administratorul asigură securitatea datelor transferate și punerea în aplicare a drepturilor Utilizatorilor care rezultă din Regulamentul RGPD. CLIENT are dreptul de a accesa datele sale personale , de a rectifica sau de a solicita ștergerea completă a acestora (dacă nu este contrară legii) sau de a-și restrânge dreptul de a prelucra datele lor personale - în acest scop puteți utiliza funcțiile din programul de actualizare a datelor din contul de utilizator sau puteți să ne trimiteți o solicitare (de ex. la adresa de e-mail furnizată) specificând cererea de modificare sau ștergere a datelor din registru.
  4. CLIENTUL are dreptul de a primi datele personale într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit automat. El are, de asemenea, dreptul de a transmite aceste date unui alt administrator, fără niciun obstacol din partea ADMINISTRATORULUI de la care vor fi obținute datele (articolul 20, alineatul (1)). În cazul în care este posibil din punct de vedere tehnic, CLIENTUL poate solicita ADMINISTRATORULUI să transmită datele sale direct unui alt administrator (Articolul 20 (2).
  5. ADMINISTRATORUL poate refuza ștergerea datelor Utilizatorului numai în cazurile specificate de legea în vigoare, în special dacă Utilizatorul nu a plătit toate sumele datorate ADMINISTRATORULUI.
  6. Pentru a efectua serviciul contractual, este necesară furnizarea următoarelor date ale CONSUMATORULUI
      • Nume și prenume,
      • Adresa de livrare a produselor,
      • Adresa e-mail,
      • Numărul de telefon
      • În cazul unei companii este necesar în plus denumirea firmei și numărul TVA.
    1. Toate datele cu caracter personal furnizate în timpul procesului de comandă se utilizează numai pentru a forma, a încheia, a schimba sau a rezilia Contractul între FURNIZORUL DE SERVICII și CLIENT și în vederea implementării Contractului de vânzare sau contractului de furnizare a Serviciului electronic sau realizării comenzii și nu sunt împărtășite cu alte instituții sau terțe părți - cu excepția celor descrise în punctul 6.
    2. În cazul vânzării de produse prin intermediul MAGAZINULUI ONLINE pentru a livra produse către CLIENT, datele cu caracter personal necesare pentru adresarea și livrarea coletului sunt furnizate companiilor angajate profesional pentru livrarea coletelor - în special Poșta Română și companiile de curierat.
    3. În cazul în care CLIENTUL este de acord cu prelucrarea datelor sale în scopuri de marketing și trimiterea de informații comerciale și se înscrie pe lista abonaților, va primi un „buletin informativ” la adresa de e-mail furnizată. CLIENTUL poate renunța la serviciul de newsletter în orice moment.
    4. Pentru a șterge contul creat pe site-ul butyjana.pl și / sau pentru a renunța la primirea e-mailurilor promoționale, CLIENTUL trebuie să trimită cererea sa la adresa marketing@butyjana.pl.
    11 . VÂNZĂTORUL este un participant la programul "Recenzii clienți Google" ca parte a serviciului oferit de Google. În cazul în care CUMPĂRĂTORUL acceptă să participe la program - serviciul îi poate trimite prin e-mail un chestionar pentru obținerea unei opinii cu privire la tranzacția efectuată în magazinul ONLINE.

L. Dispoziții finale

  1. Contractul este încheiat în limba polonă și sub jurisdicția legislației poloneze. Această alegere, totuși, nu privează CONSUMATORULUI protecția că i se acordă prin regulamente care nu pot fi excluse prin contract, potrivit legii statului în care își are reședința obișnuită CONSUMATORUL, în cazul în care antreprenorul își direcționează activitățile sale către țara respectivă, iar contractul se încadrează în această activitate.
  2. Prevederile acestor REGULAMENTE nu au scopul de a exclude sau limita drepturile unui CLIENT care este, de asemenea, CONSUMATOR în sensul Legii din 23 aprilie 1964 – Cod civil (M.O. nr. 16, punctul 936, cu modificările ulterioare) care îi sunt disponibile conform legislației în vigoare. În cazul neconformității prevederilor prezente din regulamente cu prevederile de mai sus, se acordă prioritate acestor prevederi.
  3. Conținutul Regulamentelor este disponibil în orice moment la rubrica REGULAMENTE de pe site-ul VĂNZĂTORULUI și poate fi copiat și imprimat în orice moment de către Cumpărător. Conținutul REGULAMENTELOR poate fi, de asemenea, trimis în orice moment prin e-mail sau poștă la cererea CLIENTULUI. REGULAMENTELE împreună cu anexele lor sunt atașate la e-mailul care confirmă comanda și încheierea contractului.
  4. În domeniile care nu intră sub incidența prezentelor regulamente, se aplică, în special, dispozițiile legale relevante și în special:
  5. Legea din 23 aprilie 1964 Codul civil (M.O. 1964 Nr. 16, punctul 93, cu modificările ulterioare)
  6. Legea din 29 august 1997 privind protecția datelor cu caracter personal (nr. 101, pct. 926, cu modificările ulterioare) – în vigoare până la 24 mai 2018;
  7. Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46 / CE (regulament general privind protecția datelor) - denumite în continuare "RGPD" și prevederile aferente. – în vigoare de la data de 25 mai 2018
  8. Actul din 18 iulie 2002 privind furnizarea de servicii electronice (M.O. 2013, pct. 1422);
  9. Legea din 30 iunie 2000. Dreptul de proprietate industrială (M.O. nr. 49, pct. 508, cu modificările ulterioare)
  10. Legea din 4 februarie 1994 privind dreptul de autor și drepturile conexe (M.O. 2006 nr. 90, pct. 631, cu modificările ulterioare)
  11. Legea din 30 mai 2014 privind drepturile CONSUMATORULUI (M.O. 2014, punctul 827)
  12. Dacă există dispoziții în REGULAMENTE contrare reglementărilor mai sus menționate sau altor reglementări aplicabile în Republica Polonă - aceste dispoziții au prioritate față de formularea REGULAMENTELOR.
  13. În cazul în care o dispoziție a acestor REGULAMENTE este considerată ilegală, nulă sau inaplicabilă în măsura prevăzută de lege, aceasta este exclusă în acest sens. În domeniul de aplicare rămas, Regulamentele rămân valabile.
  14. Toate denumirile PRODUSELOR oferite spre vânzare de către MAGAZINUL ONLINE sunt folosite în scopuri de identificare și pot fi protejate și rezervate în baza prevederilor Legii de Proprietate Industrială (M.O. 2001 nr 49 punct. 5081 cu mod. ult.).
  15. Toate fotografiile postate pe site sunt protejate în baza Legii din 4 februarie 1994 privind drepturile de autor și drepturile conexe – (M.O. 1994 Nr 24 punct. 83 cu mod. ult.) – ele au un caracter creativ și individual. Ele nu pot fi copiate fără consimțământul administratorului site-ului.
  16. În cazul de litigii legate de punerea în aplicare a acordului încheiat, părțile se vor strădui să soluționeze litigiul prin proceduri extrajudiciare - inclusiv pentru soluționarea litigiului în fața mediatorului. În cazul în care litigiul nu este soluționat în mod amiabil, instanța competentă pentru soluționarea litigiului va fi Instanța ordinară.
  17. Îndeplinind obligația de a indica metode extrajudiciare de soluționare a plângerilor și a căilor de atac, precum și regulile de acces la aceste proceduri, vă aducem la cunoștință că informațiile actualizate în acest sens sunt disponibile pe site-ul web:  https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/index_ro.htm. Consumatorii și antreprenorii pot utiliza platforma SOL, înființată de Comisia Europeană, pentru soluționarea amiabilă a litigiilor. Platforma este disponibilă la adresa: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
  18. Conținutul anexelor 1, 2 și 3 face parte integrantă din prezentul regulament,




Anexa nr. 1 la REGULAMENTE:

Dreptul de a se retrage dintr-un contract încheiat în afara spațiilor comerciale nu este acordat consumatorului în cazurile specificate la articolul 38 din Legea din 30-05-2014 privind drepturile consumatorilor.

Anexa nr. 2 - constituie "Modelul declarației de retragere din contract.doc"

Anexa nr. 3 - constituie "Modelul depunerii plângerii.doc".