REGULAMENT magazin online Si Politica de confidentialitate


Regulamentul stabileste regulile pentru furnizarea serviciilor de vanzare prin intermediul site-ului web al magazinului online. Este un document necesar in art. 13 din Actul din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorului (Jurnalul de legi din 2014, punctul 827)

VANZATORUL SI, in acelasi timp, ADMINISTRATORul magazinului online este compania:

“JAN” Katarzyna Bałdyga

Adresa:

ul. T. Rejtana 53A, 35-326 Rzeszów

Adresa de corespondenta si livrari  :

TCE FULFILLMENT SRL, Strada Drumul Sabareni nr 26, Sector 6 Bucuresti.

Contact:

tel.
+40 758 852 689 

e-mail: info@butyjana.ro


Registrul datelor - registru si numarul:
Compania este inregistrata in Registrul central privind activitatea economica (CEIDG) sub numarul NIP: 9211585373, REGON: 691685037 
Cont bancar: PKO BP INTELIGO 50 1020 5558 1111 1479 9040 0079 

CUMPARATORUL are dreptul, inainte de a plasa comanda, sa negocieze toate prevederile contractului cu Vanzatorul, inclusiv cele care modifica prevederile urmatorilor termeni si conditii - in limitele permise de lege . Negocierile, pentru valabilitatea lor, necesita o forma scrisa. In cazul in care CUMPATORUL renunta la posibilitatea de a incheia un contract prin intermediul unor negocieri individuale, se aplica urmatorii termeni si conditii.

A. DEFINITIA

  1.  MAGAZIN ONLINE - inseamna ca ACORDUL pentru vanzarea sau prestarea serviciului este incheiat in format electronic si daca CONSUMATORUL este parte la contract, acesta se desfasoara in conditiile descrise in Actul din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorului (Journal of Laws 2014, item. 827).
  2.  CLIENTUL este o persoana fizica, precum si o persoana juridica si o unitate organizationala care nu este o persoana juridica, ale carei dispozitii legale sunt specifice si care realizeaza sau intentioneaza sa incheie un contract sau sa utilizeze alte servicii oferite prin intermediul magazinului INTERNET.
  3.  CONSUMATORUL - CLIENTUL, persoana fizica care efectueaza o actiune tn justitie cu VANZATORUL, care nu are legatura directa cu activitatea sa comerciala - o definitie precisa - Codul civil Art.22.
  4. Produs - element oferit spre vanzare sau serviciu oferit in magazinul ONLINE.
  5. REGULAMENT– mai jos se regaseste Regulament magazin online
  6. ACORD DE VANZARE - un contract de vanzare de produse incheiat la distanta prin intermediul magazinului ONLINE.
  7. COMANDA - o declaratie trimisa electronic sau prin telefon cu privire la dorinta de a incheia un contract (comandarea unui produs sau serviciu)
  8. NEWSLETTER - un serviciu oferit electronic de catre VANZATOR, constand in trimiterea de informatii comerciale si de publicitate interesate la adresa de e-mail furnizata de partea interesata.

 

B. Reguli generale.

 Domeniul de activitate - vanzarea de incaltaminte sportiva prin intermediul site-ului www, cu transport in Polonia si in strainatate

  1. Vanzatorul aplica Codul european de conduita in comertul electronic. Mai jos gasiti link cu versiunea in limba poloneza a Codului: http://www.euro-label.com/pl/kodeks/index.html
  2.  CLIENTUL - este obligat sa introduca date in sistem in conformitate cu faptele, in conformitate cu legea si moralitatea. Datele furnizate nu pot incalca drepturile personale sau drepturile de proprietate ale unor terte parti.
  3.  VANZATORUL este platitor de TVA și este obligat sa emita un document de vanzare -  chitanta sau factura pentru fiecare vanzare a unui produs.
  4. Informatiile comerciale - listele de preturi, descrierile, reclamele si alte informatii despre produse se pot gasi pe site-ul VANZATORULUI si constituie o invitatie de a incheia un contract in sensul art. 71 din Codul civil.

C. Comanda.

  1. Magazinul on-line efectueaza comenzi cu expedieri catre Polonia si alte tari din UE. La comanda din strainatate - conditiile de transport, costurile si timpul de livrare sunt convenite individual.
  2.  Inainte de a plasa o comanda, CLIENTUL trebuie sa citeasca acest REGULAMENT. Faptul de a cunoaste si de a accepta toate prevederile acestor regulamente se confirma  in timpul inregistrarii in sistem si inainte de confirmarea finala a ordinului. Formularul de comanda nu va fi acceptat fara o astfel de confirmare.
  3. Comanda online poate fi plasata 24h/7.
  4. O comanda telefonica poate fi plasata la numarul de telefon furnizat in fila CONTACT. In cazul unui contract incheiat la distanta prin telefon, VANZATORUL confirma continutul contractului propus prin trimiterea acestuia catre CLIENT, scris pe hartie sau pe alt suport durabil. CONSUMATORUL pentru valabilitatea contractului face o declaratie privind acceptarea conditiilor si incheierea contractului - este suficient daca a fost inregistrata pe hartie sau pe alt suport durabil dupa ce a primit confirmarea de la VANZATOR.
  5. Realizarea comenzii (pregatirea si expedierea PRODUSELOR) de catre VANZATOR are loc:

a) dupa confirmarea ordinului - daca a fost ales ca si metoda de plata: plata la livrare;
b) dupa primirea platii in cont - daca a fost selectata plata in avans.
c) pentru platile cu carduri - de la momentul obtinerii autorizatiei pozitive

        6. Durata realizarii comenzi pentru produsele din magazie - nu mai mult de 3 zile lucratoare, incepand cu data stabilita in punctul precedent. In majoritatea cazurilor, comenzile sunt procesate in decurs de 24 de ore. In cazul produselor oferite la cerere, termenul va fi specificat la  plasarea comenzii.

D. Preturi.

  1. Preturile produselor oferite in oferta magazinului sunt preturi in moneda poloneza si sunt preturile brute (acestea includ taxele impuse de lege, inclusiv TVA).
  2. Preturile produselor mentionate nu includ costurile de livrare
  3. Pretul corect pentru CLIENT este pretul curent la momentul plasarii comenzii.

E. Metode de plata:

  1.  plata la livrare - la primirea produselor trimise;
  2. plata anticipata - prin transfer bancar in contul bancar furnizat in detaliile VANZATORULUI sau trimis in confirmarea comenzii;
  3. plata  cash sau prin card la colectarea personala - produsele comandate trebuie sa fie ridicate in termen de 10 zile de la plasarea comenzii la sediul companiei;;
  4. Sistemul de plata online PayU - un sistem administrat de PayU S.A. cu sediul în Poznan, (60-166 Poznań, ul. Grunwaldzka 182), inscris in registrul intreprinzatorilor tinut de Tribunalul din Poznan– Nowe Miasto si Wilda, Cea de-a VIII divizie comerciala a Registrului National al Judecatorilor sub numarul KRS0000274399, cu capital social in suma de 4.000.000 PLN  , cu un numar de identificare fiscala NIP: 7792308495 precum si numar REGON 300523444, Sistemul de plata  se poate efectua cu carduri  – Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic precum si Maestro.
  5. Sistemul de plata online PayU SA cu sediul social în Poznań, 60-166 Poznań, la ul. Grunwaldzka 186, o instituție națională de plată supravegheată de Autoritatea poloneză de supraveghere financiară, înscrisă în Registrul serviciilor de plată sub numărul IP1 / 2012, a fost înscrisă în registrul antreprenorilor păstrat de Judecătoria din Poznań - Nowe Miasto și Wilda din Poznań, al 8-lea departament comercial al Registrului Curții Naționale sub numărul KRS 0000274399, cu capital social în valoare de 4.744.000 PLN, plătit integral, cu numărul de identificare fiscală NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444., mai multe informati la https://www.payu.pl/en;
  6.  Daca plata este aleasa sub forma unei plati anticipate prin transfer, CLIENTUL este obligat sa plateasca pretul conform Contractului de Achizitie in termen de 7 zile de la data incheierii acestuia, cu exceptia cazului in care partile contractului de vanzare decid altfel , plata poate fi  efectuata cu cardurile de plata– Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic sau Maestro.
  7. In cazul transporturilor in strainatate catre tarile UE, plata anticipata poate fi efectuata - prin transfer bancar in contul bancar furnizat in datele vanzatorului
  8. VANZATORUL are dreptul sa limiteze metodele de plata disponibile, inclusiv sa solicite plata anticipata integrala sau partitiala.

F. Trimiterea bunurilor

  1. Costurile de livrare sunt suportate de catre CLIENT, cu exceptia cazului in care descrierea ofertei prevede altfel.
  2.  CLIENTUL este informat despre costuri la completarea formularului de comanda si selecteaza metoda  acceptand costul de expediere la plasarea COMENZII.
  3. In cazul transportului in strainatate, costurile de expediere si termenele de livrare sunt stabilite individual.
  4.  Produsele achizitionate sunt livrate prin posta sau prin curier .
  5. In cazul in care clientul a ales optiunea de livrare a produsului cu optiunea de plata la primirea bunurilor- clientul este obligat sa colecteze coletul cu produsele comandate . Daca, clientul - indiferent de motiv - nu reuseste sa colecteze coletul - VANZATORUL are dreptul sa se retraga din contract in ziua returnarii parcelei neacceptate.

G. Reclamatii si retragerea din contract (returnari) in relatiile cu clientii care nu sunt CONSUMATORI (se aplica pentru antreprenori).

Aceasta sectiune a Regulamentului se aplica numai în relatiile cu CUMPARATORII care nu sunt CONSUMATORI.

  1. Raspunderea in garantie expira dupa 24 de luni de la data primirii PRODUSULUI
  2. CLIENTUL are dreptul de a alege metoda de livrare - inclusiv trimiterea unui transportator , care va prelua produsul in numele sau.
  3. In cazul in care elementul vandut va fi trimis de catre VANZATOR, se considera ca livrarea a fost facuta in momentul in care VANZATORUL a incredintat bunurile transportatorului.
  4.  De indata ce elementul vandut este predat, beneficiile si sarcinile asociate cu riscul de pierdere sau deteriorare accidentala a elementului sunt ale clientului.
  5. La livrarea unui transport cu produse comandate, CLIENTUL este obligat sa inspecteze parcela . Daca stabileste ca in timpul transportului a existat o pierdere sau deteriorare a Produsului, el este obligat sa efectueze toate actiunile necesare pentru a determina raspunderea transportatorului.
  6. Daca CLIENTUL nu a inspectat produsul si nu a notificat imediat vanzatorul despre defectul notificat si daca defectul a iesit la lumina numai ulterior - daca nu a anuntat vanzatorul imediat dupa detectarea acestuia - garantia este pierduta.
  7. Raspunderea vanzatorului, indiferent de temeiul sau juridic, este limitata - atat ca parte a unei singure creante, cat si pentru toate creantele iin totalitate - pana la pretul platit si costurile de livrare datorate contractului incheiat. VANZATORUL este raspunzator doar pentru prejudiciul tipic previzibil la momentul incheierii contractului si nu este responsabil pentru profiturile pierdute de catre CLIENT.
  8. Daca nu exista cazuri de raspundere a VANZATORULUI in cadrul garantiei, CLIENTUL poate returna produsul achizitionat numai cu consimtamantul VANZATORULUI, la costul CLIENTULUI, in cazul in care produsul nu este utilizat, in pachetul sigilat din fabrica.
  9.  In cazul in care elementul vandut are defecte, CLIENTUL se poate retrage din contract sau poate solicita o reducere a pretului. Cu toate acestea, CLIENTUL nu poate retrage din contract, daca vanzatorul isi schimba imediat elementul defect cu un articolului fara defecte sau inlatura imediat defectul. Aceasta limitare nu se aplica daca articolul a fost deja inlocuit de catre vanzator sau reparat, cu exceptia cazului in care defectele sunt irelevante
  10. VANZATORUL informeaza ca in cazul PRODUSELOR care au garantiei, drepturile cumparatorului si obligatiile garantului in acest sens sunt specificate si trebuie efectuate in conformitate cu conditiile stabilite in CARTEA DE GARANTII. GARANTIA acordata pentru Produsul vandut este un drept suplimentar si nu exclude, limiteaza sau suspenda drepturile cumparatorului in conformitate cu prevederile garantiei pentru defectele articolului vandut
  11. VANZATORUL nu accepta niciun colet trimis cu metoda de plata la primire.
  12. Orice litigii care apar intre Vanzator / prestatorul de servicii si CLIENT vor fi înaintate instantei care are jurisdictie asupra sediului social al VANZATORULUI.
  13. Reglementarile privind principiile de garantare a defectelor si a garantiilor de calitate - nementionate mai sus - in contractele cu antreprenorii sunt adoptate direct in formularea adoptata in Codul civil, art.556-581.

H. Dreptul de a se retrage din contract (RETURNAREA BUNURILOR) in cazul vanzarii la distanta cu participarea CONSUMATORULUI.

  1. In conformitate cu articolul 27 din Legea privind drepturile consumatorilor , CONSUMATORUL care incheie un contract la distanta are dreptul sa se retraga din contract fara a da nici un motiv - in termen de 14 zile calendaristice de la data intrarii in posesia PRODUSULUI . In cazul retragerii din contract, CONSUMATORUL va avea dreptul la rambursarea costurilor suportate. Daca, la momentul incheierii contractului, CONSUMATORUL a ales metoda de livrare a bunului altul decat cel mai ieftin mod obisnuit oferit de VANZATOR - VANZATORUL nu este obligat sa returneze costurile suplimentare ale CONSUMATORULUI care depasesc cel mai ieftin mod. Conditia de respectare a termenului limita este sa depuna o declaratie de retragere din contract catre VANZATOR  . O declaratie trimisa pe cale electronica este, de asemenea, valabila - puteti utiliza formularul gata (Declaratia de retragere din contract.) descarcata de aici. In cazul depunerii unei declaratii in forma electronica, VANZATORUL va trimite imediat CONSUMATORULUI o confirmare  de primire a declaratiei de retragere din contract.
  2. Dupa trimiterea declaratiei, CONSUMATORUL este obligat, in termen de 14 zile calendaristice (numarat de la data trimiterii declaratiei la retragerea din contract) sa trimita produsul la adresa CORESPONDENTEI furnizate in datele VANZATORULUI - cu exceptia cazului in care VANZATORUL a oferit sa ridice  produsul insusi. Data trimiterii expedierii determina termenul limita.
  3. CONSUMATORUL este responsabil pentru scaderea valorii lucrurilor ca rezultat al utilizarii acestuia intr-un mod diferit de cel necesar pentru a determina natura, caracteristicile si functionarea lucrurilor
  4.  VANZATORUL returneaza plata efectuata de acesta in termen de 14 zile calendaristice, inclusiv costurile de livrare a bunurilor de la VANZATOR la ​​CONSUMER . VANZATORUL poate sa nu efectueze o rambursare a platii pana la primirea elementului de returnare sau sa furnizeze CONSUMATORI o dovada a returnarii - in functie de care eveniment are loc mai intai . VANZATORUL va rambursa plata folosind aceeasi metoda de plata folosita de CONSUMATOR, cu exceptia cazului in care CONSUMATORUL a convenit in mod expres o alta metoda de returnare, care nu implica costuri suplimentare pentru acesta. In cazul in care plata a fost efectuata cu un card de plata, VANZATORUL va rambursa contul bancar alocat cardului de plata al partii care a comandat.
  5.  Costurile directe de returnare a PRODUSULUI la Vanzator vor fi suportate de CONSUMATOR
  6. Dreptul de a se retrage dintr-un contract incheiat de la distanta nu este disponibil pentru CONSUMATOR in cazurile enumerate in anexa.
  7. VANZATORUL nu primeste expedieri trimise cu metoda de plata la livrare. Expedierea retur ar trebui sa fie asigurata in mod corespunzator impotriva deteriorarii in timpul transportului.

 

I. Raspunderea in garantie si garantie la vanzarea cu participarea CONSUMATORULUI.

  1. VANZATORUL este obligat sa livreze Produsul care face obiectul contractului - fara defecte.
  2. Vanzatorul este responsabil prin garatie de la momentul trasportului produsului pana la 2 ani de la primirea acestuia de catre client
  3. VANZATORUL informeaza ca in cazul PRODUSELOR care fac de asemenea obiectul garantiei, drepturile cumparatorului si obligatiile garantului in acest sens sunt definite si trebuie efectuate in conformitate cu conditiile stabilite in CARTEA DE GARANTII.. GARANTIA acordata pentru Produsul vandut este un drept suplimentar si nu exclude, limiteaza sau suspenda drepturile CONSUMATORULUI sub raspunderea VANZATORULUI in conformitate cu prevederile garantiei pentru defectele marfurilor vandute (art. 577 Codul Civil).
  4.  Vanzatorul este eliberat de raspundere in temeiul garantiei daca CUMPARATORUL a stiut despre defectul produsului la momentul incheierii contractului..
  5. In cazul identificarii unui defect sau a unei neconformitati al produsului livrat cu cel din contractul, CONSUMATORUL are dreptul de a depune plangere.
  6. Pentru a face reclamatie, recomandam ca si CUMPARATORUL sa completeze raportul de reclamatie, sau intr-o alta forma, a descrie motivele plangerii si cererea de eliminare a defectelor si a trimite notificarea impreuna cu produsul plans la adresa de corespondenta a VANZATORULUI. Reclamatiile pot fi facute si prin telefon sau pe cale orala.
  7. PRODUSUL DEFECT - in acord cu Vanzatorul - daca este posibil si deliberat - CONSUMATOR, care isi exercita drepturile de garantie, va fi obligat, pe cheltuiala VANZATORULUI, sa livreze produsul la locul marcat in contractul de vanzare si daca un astfel de loc nu este specificat in contract locul în care articolul a fost eliberat  de catre CONSUMATOR . Daca, din cauza tipului de lucru sau a modului de instalare a acestuia, livrarea de catre CLIENT a lucrurilor ar fi excesiv de dificila, CLIENTUL este obligat sa furnizeze VANZATORULUI elementul in care se afla produsul.
  8.  In cazul in care elementul vandut are un defect, CLIENTUL poate prezenta o declaratie  de reducere a pretului sau se poate retrage din contract, cu exceptia cazului in care VANZATORul imediat si fara neplaceri excesive pentru cumparator inlocuieste articolul defect cu unul noju sau indeparteaza defectul. Aceasta limitare nu se aplica in cazul in care articolul a fost deja inlocuit sau reparat de catre VANZATOR sau VANZATORUL nu a indeplinit obligatia de a inlocui produsul fara defecte sau de a inlatura defectele.
  9. Pretul redus ar trebui sa ramana proportional cu pretul care rezulta din contract, in care valoarea articolului cu defect ramane la valoarea articolului fara defect.
  10. CUMPARATORUL nu poate sa se retraga din contract daca defectul este irelevant.
  11. VANZATORUL va lua in considerare plangerea fara intarzieri inutile. Cel tarziu in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii reclamatiei, acesta va informa CUMPARATORUL in scris  sau prin posta despre statusul plangerii. Lasarea unei plangeri fara raspuns reprezinta echivalentul recunoasterii plangerii.
  12. Dupa examinarea plangerii, VANZATORUL va returna costurile de expediere suportate de CONSUMATOR. Vanzatorul va transfera suma datorata CONSUMATORULUI in contul oferit sau prin comanda poatala
  13. In cazul în care recunoasterea plangerii se refera la repararea sau schimbul de bunuri - VANZATORUL va trimite produsul la CONSUMATOR pe propria cheltuiala.

J. Serviciile electronice si conditiile tehnice pentru utilizarea site-ului www

1. VANZATORUL - pentru a permite incheierea contractului, ofera  prin intermediul site-ului magazinului urmatoarele servicii:

    • crearea si administrarea contului CUSTOMER in magazinul online
    • procesarea formularului de comanda de produse in magazinul online
    • cu acordul CLIENTULUI - trimiterea de informatii comerciale, oferte promotionale etc. sub forma unui serviciu de "newsletter”.

2. Furnizarea de servicii electronice in domeniul de aplicare mentionat mai sus este gratuita

3. Contractul de furnizare a serviciului electronic constand in gestionarea unui cont CLIENT pe WEBSITE se incheie pe o perioada nedeterminata. Momentul incheierii este luat in considerare ca si finalizarea procesului de inregistrare a CLIENTULUI pe WEBSITE

4. Contractul de prestare a serviciilor electronice, constand in posibilitatea de a depune Ordinul in Magazinul Online prin completarea formularului de comanda, este pe o perioadă determinata - pentru perioada de completare si procesare a ordinului - si se incheie la depunerea si acceptarea Ordinului.

5. Serviciul "newsletter" este incheiat pe o perioada nedeterminata. Contractul se incheie in momentul acordarii consimtamantului de a trimite un mesaj la adresa clientului, informatie furnizata in timpul inregistrarii.

6. CONSUMATORUL poate sa se retraga din contractul de furnizare a serviciului fara motivare in termen de 14 zile de la incheierea contractului - cu exceptia cazului in care serviciul incepe inainte de expirarea acestui termen cu consimtamantul CONSUMATORULUI - prin prezentarea unei declaratii de retragere din contract catre antreprenor:

    •  folosind formularul electronic de retragere din contract (Anexa la REGULAMENT), descarcati si tipariti de aici.
    • prin trimiterea unei declaratii pe site-ul web sub forma unui e-mail sau in scris la adresa vanzatorului .

          7. In cazul unui serviciu pe durata nedeterminata, ambele parti au dreptul sa rezilieze contractul:

CONSUMER poate rezilia contractul de furnizare a serviciilor electronice în orice moment prin depunerea unei declarații corespunzătoare în format electronic sau scris la adresa vânzătorului.

Vânzătorul va confirma imediat primirea declarației.

  • VÂNZĂTORUL în termen de 7 zile de la primirea rezilierii va elimina din baza de date , datelor personale aferente serviciului și va înceta furnizarea acestora.
  • VÂNZĂTORUL poate rezilia contractul de furnizare a serviciilor electronice în cazul în care CONSUMERUL încalcă în mod obiectiv și în mod ilegal Regulamentul - cu o perioadă de preaviz de 30 de zile de la data notificării. Dacă ambele părți la contract sunt antreprenori, VÂNZĂTORUL poate rezilia contractul de furnizare a serviciilor electronice în această situație cu efect imediat. VÂNZĂTORUL și CLIENTUL pot rezilia contractul de furnizare a serviciilor electronice în orice moment, cu acordul ambelor părților.

8 . Reclamațiile vor fi procesate cu promptitudine nu mai târziu de 14 zile. Neprocesarea plângerii în această perioadă înseamnă recunoașterea reclamației.

9 .Pentru a coopera cu sistemul IT SERVICE PROVIDER pe partea CLIENTULUI, este necesar să aveți acces la un computer sau la alt dispozitiv care să permită comunicarea prin Internet cu site-ul Magazinului . În cazul unui computer - sistemul ar trebui să fie echipat cu un browser de internet (de exemplu: Mozilla Firefox versiunea 11.0 sau o versiune ulterioară, Internet Explorer versiunea 7.0 sau o versiune ulterioară sau altul cu parametri asemănători). Rezoluția recomandată a monitorului - nu mai puțin de: 1024 × 768. Dispozitivele mobile trebuie să fie echipate cu software - furnizat de producătorul dispozitivului - care să permită efectuarea unor operații echivalente cu browserele informatice menționate mai sus. În plus, trebuie să aveți un cont de poștă electronică activ. Pentru utilizarea completă a tuturor funcțiilor ONLINE STORE, este necesara activarea JavaScript și cookie-urile . Utilizarea scripturilor și a modulelor cookie este discutată în POLITICA CONFIDENȚIALĂ plasată în fila de pe pagina ONLINE STORE.

 

K. Prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal

  1. Administratorul datelor personale ale CLIENTULUI prelucrate în legătură cu utilizarea MAGAZINULUI ONLINE este VÂNZĂTORUL.
  2.  Furnizarea de date cu caracter personal, precum și consimțământul pentru prelucrarea acestora sunt complet voluntare. Toate datele personale furnizate de noi sunt prelucrate numai în măsura și scopurile pentru care CLIENTUL a fost de acord. În cazul în care CLIENTUL nu furnizează datele necesare executării ordinului și nu este de acord cu prelucrarea acestora, este posibil ca încheierea să nu fie posibilă.
  3.  Administratorul asigură securitatea datelor transferate și a drepturilor CLIENTULUI care rezultă din Regulamentul RODO. CLIENTUL are dreptul să acceseze datele personale și sa rectifice sau să solicite ștergerea completă a acestora (dacă nu este contrară legii) sau să limiteze dreptul de a procesa datele personale în orice moment - în acest scop puteți utiliza funcțiile din magazinul de actualizare datele contului utilizatorului sau trimiteți o notificare (de exemplu, la adresa de e-mail furnizată), specificând cererea de modificări sau ștergerea datelor din înregistrări.
  4. CLIENTUL are dreptul de a primi datele personale intr-un format structurat, utilizat în mod obișnuit de o mașină. El are, de asemenea, dreptul de a transmite aceste date unui alt administrator, fără niciun obstacol din partea ADMINISTRATORULUI de la care vor fi extrase datele (articolul 20 alineatul (1)). În cazurile în care este posibil din punct de vedere tehnic, CLIENTUL poate solicita ADMINISTRATORului să transmită datele sale direct unui alt administrator (Articolul 20 (2)
  5. ADMINISTRATORUL poate refuza ștergerea datelor CLIENTULUI numai în cazurile specificate de legea aplicabilă, în special dacă CLIENTUL nu a plătit toate sumele datorate ADMINISTRATORULUI.
  6. Pentru a efectua serviciul contractual, este necesar să furnizați următoarele date ale CONSUMATORULUI
    • Nume si prenume,
    • Adresa de livrare a produsului,
    • Adresa de e-mail,
    • Numarul de telefon
    • In caul in care vorbim espre o firma, numarul vat si denumirea firmei

7. Toate datele personale furnizate în timpul procesului de comandă se utilizează numai pentru a forma, a încheia, a schimba sau a rezilia Contractul între Furnizorul de servicii și CLIENT și a efectua Contractul de vânzare sau contractul de furnizare a serviciului electronic sau de îndeplinire a ordinului și nu este pus la dispoziția altor instituții sau terți - exceptie la punctul 6.

8. În cazul vânzării de produse prin intermediul magazinului ONLINE pentru furnizarea de produse către CLIENT, datele personale necesare adresării și livrării parcelei sunt furnizate companiilor profesionale implicate în livrarea de colete - în special Posta și companiile de curierat .

9. În cazul în care CLIENTUL este de acord cu prelucrarea datelor sale în scopul comercializării și trimiterea de informații comerciale și înscrierea pe lista abonaților, acesta va primi un "newsletter" la adresa de e-mail furnizată de acesta. CLIENTUL poate întrerupe serviciul de newsletter în orice moment..

10.  VÂNZĂTORUL este participant la programul "Recenzii de încredere", ca parte a serviciului oferit de site-ul web Opineo.pl administrat de Opineo Sp. z o.o. ul. Powstańców Śląskich 2-4, etajul 6, 53-333 Wrocław, KRS: 0000357466. . În cazul în care CUMPĂRĂTORUL este de acord să participe la program - serviciul îi va trimite prin e-mail un chestionar pentru obținerea unei opinii cu privire la tranzacția efectuată în magazinul ONLINE și va publica opinia pe site-ul disponibil în domeniul Opineo.pl.

11.  VÂNZĂTORUL participă la programul de comparare a prețurilor ca parte a serviciului furnizat de site-ul CENEO.pl administrat de Ceneo Sp. z o.o. ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań, KRS 0000493884, REGON 302655470, NIP7792420393. . În cazul în care CUMPĂRĂTORUL este de acord să participe la program - serviciul îi va trimite prin e-mail un chestionar pentru obținerea unei opinii cu privire la tranzacția efectuată în magazinul ONLINE și va publica opinia pe site-ul disponibil în domeniul Opineo.pl

12 . VÂNZĂTORUL este un participant la programul "Recenzii clienți Google" ca parte a serviciului oferit de GoogleÎn cazul în care CUMPĂRĂTORUL acceptă să participe la program - serviciul îi poate trimite prin e-mail un chestionar pentru obținerea unei opinii cu privire la tranzacția efectuată în magazinul ONLINE.

 

 L. Dispoziții finale

  1.  Contractul este încheiat în limba polonă și sub jurisdicția legislației poloneze. Această alegere, totuși, nu privează protecția CONSUMATORULUI că i se acordă prin regulamente care nu pot fi excluse prin contract, potrivit legii statului în care își are reședința obișnuită CONSUMATORUL, iar antreprenorul își direcționează activitățile către țara respectivă, iar contractul se încadrează în această activitate.
  2. 2. Prevederile acestor regulamente nu au scopul de a exclude sau limita drepturile unui CLIENT care este, de asemenea, CONSUMATOR în sensul Legii din 23 aprilie 1964, reglementări legale valabile. În cazul nerespectării prevederilor prezentului regulament cu prevederile de mai sus, se acordă prioritate acestor legi
  3. Conținutul Regulamentului este disponibil în orice moment în fila REGULAMENTE de pe pagina SELLER și poate fi copiată și imprimată în orice moment de către Cumpărător. Conținutul REGULAMENTULUI poate fi, de asemenea, trimis în orice moment prin e-mail sau poștă la cererea CLIENTULUI.. REGULILE împreună cu atașamentele sunt atasamete la e-mailul care confirmă ordinea și încheierea contractului
  4. În domeniile care nu intră sub incidența prezentului regulament, se aplică, în special, dispozițiile legale relevante:
  5.  Legea din 23 aprilie 1964 Codul civil (Jurnalul Oficial 1964 Nr. 16, punctul 93, cu modificările ulterioare)
  6. Actul din 29 august 1997 privind protecția datelor cu caracter personal (nr. 101, pct. 926, cu modificările ulterioare) - valabil până la 24 mai 2018;
  7. Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46 / CE (regulament general privind protecția date) - denumite în continuare "RODO" și prevederile aferente. - valabil din 25 mai 2018
  8. Actul din 18 iulie 2002 privind furnizarea de servicii electronice (Jurnalul Oficial al Legii 2013, pct. 1422);
  9. Actul din 30 iunie 2000. Dreptul proprietății industriale (Jurnalul Oficial al Republicii Moldova nr. 49, pct. 508, cu modificările ulterioare)
  10. Legea din 4 februarie 1994 privind dreptul de autor și drepturile conexe (Jurnalul de Legi din 2006 nr. 90, pct. 631, cu modificările ulterioare)
  11. Actul din 30 mai 2014 privind drepturile CONSUMATORULUI (Jurnalul Legilor din 2014, punctul 827)
  12. Dacă există dispoziții în NORME contrar reglementărilor mai sus menționate sau altor reglementări aplicabile în Republica Polonă - aceste dispoziții au prioritate față de formularea REGULAMENTELOR.
  13. În cazul în care o dispoziție a acestor regulamente este considerată ilegală, nulă sau inaplicabilă în măsura prevăzută de lege, aceasta este exclusă în acest sens. În domeniul de aplicare rămas, regulamentele rămân valabile.
  14. Toate denumirile PRODUSELOR oferite spre vanzare de catre ONLINE STORE sunt folosite in scopuri de identificare si pot fi protejate si rezervate in baza prevederilor Legii Proprietatii Industriale (Dz.U. 2001 nr 49 poz. 5081 ze zm.).
  15. Toate fotografiile postate pe site sunt protejate în baza Legii din 4 februarie 1994 privind drepturile de autor și drepturile conexe– (Dz.U. 1994 Nr 24 poz. 83 ze zm.) – ele au un caracter creativ și individual. Ele nu pot fi copiate fără consimțământul administratorului site-ului.
  16.  În caz de litigii legate de punerea în aplicare a acordului încheiat, părțile se vor strădui să soluționeze litigiul prin proceduri extrajudiciare - inclusiv pentru soluționarea litigiului în fața mediatorului. În cazul în care litigiul nu este soluționat în mod amiabil, instanța competentă pentru soluționarea litigiului va fi Curtea comună.
  17. Pentru a indica procedurile extrajudiciare de soluționare a reclamațiilor și de recurs, precum și regulile de acces la aceste proceduri, vă informăm că informațiile actuale în acest sens sunt disponibile pe site-ul: http://prawaKONSUMENTA.uokik.gov.pl. Consumatorii și întreprinzătorii pot utiliza platforma SOL, înființată de Comisia Europeană, pentru soluționarea amiabilă a litigiilor. Platforma este disponibilă la adresa: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. UOKIK ține un registru al entităților care au dreptul la soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum la adresa https://www.uokik.gov.pl/rejestr_podmiot_uprawnionych.php.
  18. Conținutul anexelor 1, 2 și 3 face parte integrantă din prezentul regulament,

Anexa nr. 1 la REGULAMENT:


Dreptul de a se retrage dintr-un contract la distanță nu are dreptul la CONSUMATOR în caz de accidente:

  1. contractele de furnizare a serviciilor, în cazul în care întreprinzătorul a efectuat integral serviciul cu acordul expres al CONSUMATORULUI, care a fost informat înainte de începerea serviciului, că, după ce întreprinzătorul a îndeplinit această prestație, își va pierde dreptul de a se retrage din contract;
  2.  contract în care prețul sau remunerația depinde de fluctuațiile de pe piața financiară asupra cărora antreprenorul nu are control și care pot apărea înainte de termenul limită de retragere a contractului;
  3.  contract în care obiectul serviciului este un element neprefabricat, produs conform specificațiilor consumatorului sau care servesc la satisfacerea nevoilor individuale;
  4.  contract în care obiectul serviciului este un obiect deteriorat rapid sau având o scurtă dată de valabilitate;
  5. contract în care obiectul serviciului este un obiect livrat într-un ambalaj sigilat, care după deschiderea ambalajului nu poate fi returnat din motive de protecție a sănătății sau de igienă, dacă ambalajul a fost deschis după livrare;
  6. contract în care obiectul serviciului sunt obiecte care, după livrare, datorită naturii lor, sunt inseparabil legate de alte lucruri;
  7. contract în care obiectul serviciului sunt băuturile alcoolice ale căror prețuri au fost convenite la încheierea contractului de vânzare și care pot fi livrate numai după 30 de zile și a căror valoare depinde de fluctuațiile pieței asupra cărora antreprenorul nu are control
  8.  contractul în care CONSUMERUL a cerut în mod expres că antreprenorul să vină la el pentru reparații sau întreținere urgente. În cazul în care antreprenorul furnizează servicii suplimentare, altele decât cele a căror executare CONSUMATORUL a solicitat sau furnizează alte lucruri decât piesele de schimb necesare pentru efectuarea reparației sau întreținerii, dreptul de retragere din contract are dreptul la CONSUMATOR în ceea ce privește serviciile sau bunurile suplimentare;
  9. contract în care obiectul serviciului este înregistrări sonore sau vizuale sau programe informatice furnizate într-un ambalaj sigilat, dacă ambalajul a fost deschis după livrare;
  10. contracte de furnizare de ziare, periodice sau reviste, cu excepția unui contract de subscriere;
  11. contract încheiat la licitație publică;
  12. contracte de închiriere a unei clădiri sau apartamente în alte scopuri decât cele rezidențiale, transportul de mărfuri, închirierea de mașini, catering, servicii legate de agrement, în cazul în care contractul desemnează o zi sau o perioadă de serviciu;
  13. contracte de furnizare a conținutului digital care nu sunt înregistrate pe un suport corporal, în cazul în care performanța a început cu consimțământul explicit al CONSUMATORULUI înainte de termenul limită de retragere și după informarea întreprinzătorului despre pierderea dreptului de retragere din contract.

Anexa nr. 2 - constituie "Modelul declarației de retragere din contract.doc"

Anexa nr. 3 - constituie "Modelul depunerii plângerii".